Dobrý proti severáku

Daniel Glattauer, Ulrike Zemme

Adaptace bestselleru o osudové lásce premiéra: 18. 10. 2019

Helena Dvořáková za roli Emmi získala ocenění za nejlepší ženský herecký výkon roku 2019 v prestižní anketě i-divadlo.cz a v rámci Jihočeské Thálie 2019.

Emmi chtěla přes internet zrušit předplatné časopisu Like. Kvůli překlepu ale její e-mail dostane Leo Leike. Takhle začne nezvyklá korespondence, umožňující zcela nezávazné, a možná právě proto velmi intimní sbližování. Jak tento virtuální vztah začíná nabývat na intenzitě, přichází nevyhnutelná otázka – setkat se, nebo ne? Vydrží milostné city, které vzplály ve virtuálním světě, realitu? Rakouský román z roku 2006 se stal bestsellerem, neméně úspěšná pak byla i jeho divadelní verze. 

 

Účinkují

Emmi
Leo
Bernard (ze záznamu)
Dokumenty
Plakát k představení
Grafický design a ilustrace Darjan Hardi a David Šrot
Z médií
MF dnes
17. 10. 2019
Novinky.cz
16. 10. 2019
Deník
18. 10. 2019
Deník.cz
18. 10. 2019
MF dnes
23. 10. 2019
Zakulturou.cz
6. 11. 2019
Divadelní noviny
7 .1. 2020
 
Představení řídí Jan Saska
Text sleduje Terezie Mahrová

 
Z vašich ohlasů

Dobrý proti severáku, 7. 2. 2022

Zábavné a skvěle zahrané představení. Byla jsem na něm s dcerou (14 let) a oběma se nám to moc líbilo. Ani chvilku jsme se nenudily. Na to, že jde o příběh seskládaný z e-mailové komunikace, je to celkově pěkně a zajímavě pojaté.
Jitka B.

Dobrý proti severáku, 23. 10. 2019

...Na půdě je k vidění inscenace se silným příběhem, po jehož skončení odcházíte příjemně naladěni. 80 % 
Jiří Landa, MF DNES

Dobrý proti severáku, 30. 12. 2019

Krásné představení... Jednoduchost, která dává možnost vyniknout drobným gestům... Intimita... Smutek i humor... Noblesa...
Luboš Kavka

Dobrý proti severáku, 17. 12. 2019

Krásné představení, moc se nám líbilo. Díky.
Jarka

Dobrý proti severáku, 21. 10. 2019

Komorní příběh o osudovém překlepu v e-mailové adrese zdobí přesné herecké výkony Heleny Dvořákové a Pavla Oubrama. Svým postavám propůjčují dávku autenticity natolik adekvátní, aby publiku nechala nahlédnout nejen pod pokličku jejich intimních pocitů, ale současně i těšit se s nimi na každý další e-mail a s tím spojený vývoj děje. Celistvost diváckého prožitku zintenzivňuje citlivý režijní výklad Martiny Schlegelové, dbající na souhru proneseného slova, jemných, čitelných gest a scénografické i hudební složky. Více takových emočně silných a působivých inscenací, kořeněných vyváženými dávkami dojetí i milého humoru. Enter! 80 %
Helena Grégrová, i-divadlo.cz