Jiří Untermüller

herec / Činohra
 

/ Repertoár - archiv

25. 4. 2025
14. 2. 2025
20. 12. 2024
2. 11. 2024
1. 6. 2024
16. 2. 2024
15. 12. 2023
27. 10. 2023
7. 10. 2022
25. 2. 2022
18. 2. 2022
29. 9. 2021
24. 9. 2021
4. 7. 2021
19. 9. 2020
20. 2. 2020
28. 11. 2019
19. 6. 2019
18. 4. 2019
8. 3. 2019
14. 12. 2018
26. 10. 2018
6. 6. 2018
23. 2. 2018
3. 11. 2017
22. 4. 2017
10. 2. 2017
11. 11. 2016
19. 2. 2016
18. 12. 2015
24. 10. 2015
11. 6. 2015
13. 5. 2015
24. 4. 2015
6. 3. 2015
16. 1. 2015
7. 11. 2014
10. 1. 2014
7. 6. 2012
20. 4. 2012
6. 6. 2008
8. 4. 2005
11. 6. 2004
15. 6. 2001
Jiří Untermüller / Z médií
Deník.cz
30. 4. 2015
Deník
14. 5. 2015
Deník
15. 5. 2015
Deník
4.8.2015
Deník.cz
7. 5. 2019
Jihoceskate-
levize.cz
7. 5. 2019
Rozhlas.cz
28. 10. 2019
Český rozhlas
29. 10. 2020

 

Jiří Untermüller absolvoval hudebně-dramatické oddělení Pražské konzervatoře v roce 1978 v ročníku s Otakarem Brouskem ml., Dádou Patrasovou, ale také s Jarkou Červenkovou a Janem Dvořákem se kterými se po letech sešel znovu v jedné partě – v „budějckém“ angažmá. Poměrně velký ročník (17 absolventů šestého ročníku) se tenkrát rozešel do mnohých českých divadel od pražského Semaforu přes Kladno, České Budějovice, Cheb, Hradec Králové až po Karlovy Vary, kam nastoupil dvacetiletý Jiří již v únoru 1978. V prvním angažmá vydržel do roku 1985 a měl za sebou řadu rolí (jedna z posledních byl Jago) a také několik režií. V druhém angažmá v Činoherním studiu v Ústí nad Labem, kam jej pozval osobně Ivan Rajmont, vydržel pouze 11 měsíců. Byl to důsledek probíhajících i chystaných změn v „činoheráku“ a atmosféry jakéhosi přechodného období. Zahrál si zde v několika inscenacích a nastudoval jednu zakázanou: Brechtovy Hovory na útěku, kde hrál po boku Leoše Suchařípy. V čase prvního období na „volné noze“ (1986-1990) působil především v zařízení, které neslo název Klub v Řeznické, ale jež fakticky fungovalo již jako divadlo, k čemuž se přihlásilo změnou názvu hned po listopadu 1989. Klub v Řeznické vedli tehdy Doubravka Svobodová coby dramaturg a Jan Marek ve funkci provozního vedoucího. Ten se stal na 4 roky Jiřího režisérem. Pod jeho vedením byl například Jiřím v Saturniádě (ve vůbec prvním scénickém uvedení Jirotkova bestselleru) po boku Saturnina Hugo Formana, tety Kateřiny (spolužačky) Vlasty Žehrové, slečny Barbory Petry Lustigové, Dědečka (spolužáka) Františka Staňka a Milouše Petra Vacka. Devadesátá léta byla pro mnohé divadelníky i divadla dobou změn a hledání, a platilo to i pro Jiřího. V roce 1990 pohostinsky režíroval v Hradci, Kolíně a posléze v Pardubicích, kde zůstal dvě sezóny jako herec. V roce 1993 se znovu objevil v Karlových Varech, v roce 1996 v Liberci, aby nakonec v roce 1998 odešel po druhé na „volnou nohu“. V tomto proměnlivém období zkoušel další možnosti svého divadelního uplatnění. Kromě herectví a režie to bylo i šéfování uměleckého souboru, kulturní marketing, divadelní podnikání, několikrát absolvoval konkurz na ředitele divadla, ale zkusil si i práci pro noviny a regionální TV. V druhém „volnonožním“ období (1998-2004) se věnoval především muzikálu, a to jak účinkováním ve velkých produkcích (Evita 1998 a Romeo a Julie 2001, obě inscenace v režii Petra Novotného v Divadle Spirála na Pražském Výstavišti), tak vytvářením vlastních malých produkcí, které se uplatnily zejména na jevišti Divadla u Hasičů a na zájezdech. V letech 2001-2003 působil jako režisér a scenárista dětských představení v příbramském divadle (Modroočko, Česílko, Aladin) a v roce 2003 dostal nabídku na hostování v plzeňském souboru muzikálu a operety DJKT, kam potom nastoupil od ledna 2005 do stálého angažmá. Vzdor svému věku a dosavadní převážně činoherní praxi zahrál si v plzeňském muzikálu překvapivě mnoho velkých rolí, a dokonce několik hlavních. Stal se prvním českým Artušem v muzikálu Monty Python’s Spamalot, hrál Mistra ve Špatně placené procházce, byl Sancho Panzou po boku Quijotta Bronislava Kotiše v Muži z kraje La Mancha, zahrál si i dva hlavní antihrdiny v muzikálech Dirty Rotten Scoundrels (Lawrence Jameson) a Producenti (Max Bialystok); v obou partneřil s Janem Křížem. Vedli jej především režiséři Roman Meluzín, šéf plzeňského muzikálového souboru, několikrát opět Petr Novotný, ale také Petr Palouš, Tomáš Dvořák, Radek Baláš či Martin Pacek. V plzeňském divadle strávil Jiří celkem 11 let, z toho 5 let (2009-2014) byl souběžně i dramaturgem muzikálu. V roce 2014, kdy procházelo plzeňské divadlo výraznými změnami – končilo Komorní divadlo, otvíralo se Nové divadlo a uskutečnila se změna na postu ředitele – rozhodl se pro změnu i Jiří. Přihlásil se do konkurzu na sólistu činohry Jihočeského divadla, který uspořádala nová šéfka činohry JD Jana Kališová, uspěl, a v září 2014 nastoupil do nového angažmá. Od svého příchodu do Jihočeského divadla jej měli diváci možnost vidět celkem ve dvaceti sedmi titulech. Šlo jak o nová nastudování, tak o převzetí rolí i dlouhodobější záskoky. Z rolí, které zde nově nastudoval, patří k největším divadelní ředitel Meisel ve hře V jámě lvové, Lord Worplesdon v komedii Zavolejte Jeevese, doktor Mortimer v krumlovském Psu Basskervillském, tatínek Ady v Arše naděje, Will Hays v Shakespearovi v Hollywoodu, generál Otis v Pane, vy jste vdova!, primář v Pokoušení a Kubát ve Společenstvu vlastníků. Ze záskoků jmenujme aspoň roli tatínka v inscenaci Rybí krev a dočasné převzetí rolí dědečka a doktora Vlacha v jihočeském evergreenu Saturnin. Do konce roku 2020 nastuduje ještě role v titulech Zabiják Anders, Selský baroko a Café Groll. Režijní práci se věnuje především ve studiových souborech, které vede a v nezávislých produkcích – naposled muzikál Zaslaná pošta (2019, Malá scéna DK Metropol) na němž se podílel i jako scénárista po boku textaře Jana Batysty a autora hudby Vojtěcha Adamčíka. Zbývá dodat, že kromě herectví a režie je Jiří též původcem řady úprav a dramatizací a autorem desítky původních dramatických textů. Působí také jako lektor hereckých kurzů Ateliéru 3D Jihočeského divadla.
 



Jiří Untermüller / program
Pátek
14. 2. 2025
19:30 Směšná temnota Studiová scéna Na Půdě
Úterý
18. 2. 2025
19:30 Hamlet Studiová scéna Na Půdě
Čtvrtek
20. 2. 2025
19:30 Směšná temnota Studiová scéna Na Půdě Rezervovat
Pondělí
24. 2. 2025
19:30 Směšná temnota Studiová scéna Na Půdě
Sobota
1. 3. 2025
19:30 Směšná temnota Studiová scéna Na Půdě
Pondělí
3. 3. 2025
19:00 Saturnin Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Úterý
4. 3. 2025
19:00 Návrat Krále Šumavy Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Čtvrtek
6. 3. 2025
19:00 Zavolejte Jeevese Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Pátek
7. 3. 2025
19:00 Ďáblův sluha Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Čtvrtek
13. 3. 2025
19:00 Manhattan Project Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Pátek
14. 3. 2025
19:00 Smolný pich aneb Pitomý porno Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Sobota
15. 3. 2025
19:00 Smolný pich aneb Pitomý porno Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Úterý
18. 3. 2025
19:30 Směšná temnota Studiová scéna Na Půdě
Středa
19. 3. 2025
19:30 Hamlet Studiová scéna Na Půdě Rezervovat
Sobota
22. 3. 2025
17:00 Saturnin Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Pondělí
24. 3. 2025
19:00 Café Groll Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Úterý
25. 3. 2025
19:00 Saturnin Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Středa
26. 3. 2025
19:00 Poslední víkend Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Čtvrtek
27. 3. 2025
19:00 Smolný pich aneb Pitomý porno Budova Jihočeského divadla
Pondělí
31. 3. 2025
19:00 Společenstvo vlastníků Divadlo venku Rezervovat
Středa
2. 4. 2025
19:30 Směšná temnota Studiová scéna Na Půdě
Pátek
4. 4. 2025
19:00 Saturnin Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Sobota
5. 4. 2025
19:00 Saturnin Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Středa
9. 4. 2025
18:00 Slečna vdova Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Pondělí
14. 4. 2025
19:00 Manhattan Project Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Úterý
15. 4. 2025
10:00 Manhattan Project Budova Jihočeského divadla
Školní
Středa
16. 4. 2025
19:00 Smolný pich aneb Pitomý porno Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Čtvrtek
17. 4. 2025
19:30 Hamlet Studiová scéna Na Půdě Rezervovat
Středa
23. 4. 2025
19:00 Smolný pich aneb Pitomý porno Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Pátek
25. 4. 2025
18:00 1968 Divadlo venku
Pondělí
28. 4. 2025
19:00 Poslední víkend Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Úterý
29. 4. 2025
19:00 Café Groll Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Středa
30. 4. 2025
10:00 1968 Divadlo venku
Školní
Středa
30. 4. 2025
19:00 Ďáblův sluha Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Pátek
20. 6. 2025
21:30 Rozum a cit Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Sobota
21. 6. 2025
21:30 Rozum a cit Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Neděle
22. 6. 2025
21:30 Rozum a cit Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Úterý
24. 6. 2025
21:30 Rozum a cit Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Středa
25. 6. 2025
21:30 Rozum a cit Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Čtvrtek
26. 6. 2025
21:30 Rozum a cit Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Pátek
27. 6. 2025
21:30 Rozum a cit Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Sobota
28. 6. 2025
21:30 Rozum a cit Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Neděle
29. 6. 2025
21:30 Rozum a cit Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Úterý
1. 7. 2025
21:30 Rozum a cit Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Středa
2. 7. 2025
21:30 Rozum a cit Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Čtvrtek
3. 7. 2025
21:30 Rozum a cit Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Pátek
4. 7. 2025
21:30 Rozum a cit Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Sobota
5. 7. 2025
21:30 Rozum a cit Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Neděle
6. 7. 2025
21:30 Rozum a cit Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Neděle
13. 7. 2025
21:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Pondělí
14. 7. 2025
21:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Úterý
15. 7. 2025
21:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Středa
16. 7. 2025
21:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Čtvrtek
17. 7. 2025
21:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Pátek
18. 7. 2025
21:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov
Sobota
19. 7. 2025
21:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov
Neděle
20. 7. 2025
21:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Úterý
22. 7. 2025
21:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Středa
23. 7. 2025
21:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Čtvrtek
24. 7. 2025
21:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Pátek
25. 7. 2025
21:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Sobota
26. 7. 2025
21:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Neděle
27. 7. 2025
21:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Čtvrtek
21. 8. 2025
20:30 Dekameron Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Pátek
22. 8. 2025
20:30 Dekameron Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Sobota
23. 8. 2025
20:30 Dekameron Otáčivé hlediště Český Krumlov
Neděle
24. 8. 2025
20:30 Dekameron Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Úterý
26. 8. 2025
20:30 Dekameron Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Středa
27. 8. 2025
20:30 Dekameron Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Čtvrtek
28. 8. 2025
20:30 Dekameron Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Pátek
29. 8. 2025
20:30 Dekameron Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Sobota
30. 8. 2025
20:30 Dekameron Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Neděle
31. 8. 2025
20:30 Dekameron Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Úterý
2. 9. 2025
20:30 Dekameron Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Středa
3. 9. 2025
20:30 Dekameron Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Čtvrtek
4. 9. 2025
20:30 Dekameron Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Pátek
5. 9. 2025
20:30 Dekameron Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Sobota
6. 9. 2025
20:30 Dekameron Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Neděle
7. 9. 2025
20:30 Dekameron Otáčivé hlediště Český Krumlov Rezervovat
Manhattan Project / Taťána Kupcová, Zuzana Valešová, Pavel Oubram, Věra Hlaváčková, Jiří Untermüller, Jan Lukeš, Teresa Schel, Tomáš Kobr, David Krchňavý / foto Hynek Glos Rozum a cit / Tomáš Drápela, Natália Drabiščáková, Tomáš Kobr, Eliška Brumovská, Dana Verzichová, Jiří Untermüller / foto Hynek Glos Manhattan Project / Jan Lukeš, Jiří Untermüller, Tomáš Kobr / foto Hynek Glos Manhattan Project / Pavel Oubram, Teresa Schel, Věra Hlaváčková, Tomáš Kobr, Jiří Untermüller, Taťána Kupcová / foto Hynek Glos Ďáblův sluha / Pavel Oubram, Jiří Untermüller / foto Hynek GlosVelká vodní loupež / Jiří Untermüller, David Krchňavý, Daniela Bambasová, František Hnilička, Pavel Oubram / foto Hynek Glos Hamlet / Dan Kranich, Pavel Oubram, Jiří Untermüller, David Krchňavý / foto Alexandr Hudeček  Velká vodní loupež / Eliška Brumovská, Jakub Koudela, Pavel Oubram, Daniela Bambasová, Jiří Untermüller / foto Hynek Glos Velká vodní loupež / Pavel Oubram, Jakub Koudela, David Krchňavý, František Hnilička, Jiří Untermüller / foto Hynek Glos Velká vodní loupež / Jiří Untermüller, František Hnilička, David Krchňavý, Jakub Koudela, Daniela Bambasová, Pavel Oubram / foto Hynek Glos Podivné odpoledne dr. Zvonka Burkeho / Tomáš Drápela, Tomáš Kobr, Natália Drabiščáková, Věra Hlaváčková, Jiří Untermüller / foto Hynek Glos Rozum a cit / Natália Drabiščáková, Dana Verzichová, Jiří Untermüller / foto Hynek Glos Podivné odpoledne dr. Zvonka Burkeho / Tomáš Drápela, Jiří Untermüller / foto Hynek Glos Podivné odpoledne dr. Zvonka Burkeho / Jiří Untermüller, Tomáš Kobr, Natália Drabiščáková / foto Hynek Glos Poslední víkend / František Hnilička, Eliška Brumovská, Věra Hlaváčková, Tomáš Kobr, Jiří Untermüller; v popředí Taťána Kupcová, Jakub Koudela / foto Jan HromádkoPoslední víkend / Tomáš Kobr, Tomáš Drápela, Věra Hlaváčková, Taťána Kupcová, Pavel Oubram, Daniela Šišková, Eliška Brumovská, Jiří Untermüller / foto Jan Hromádko
Více...
Jiří Untermüller / Z vašich ohlasů

Společenstvo vlastníků, 5. 5. 2020

Autentické prostory kulturního domu Vltava, kde se skutečně konají schůze SVJ, mají jistě velký podíl na tom, že vznikla inscenace, která může směle konkurovat své pražské kolegyni. Nejvýraznějším kladem novinky M. Schlegelové je především herecká souhra celého souboru. Vyzdvihl bych pak výkony D. Bambasové a T. Kobra, jejichž slovní přestřelky jsou velice přesně timovány, nebo J. Untermüllera, který v celé své zrůdnosti vykreslil postavu obdivovatele starých estébáckých pořádků, či R. Šmotka. Jeho výstup, v němž postupně přechází z nebetyčné radosti z úmrtí matky k pláči, patří k nejemotivnějším chvílím představení. 80 %
Jiří Landa, i-divadlo.cz

Archa naděje, 23. 5. 2016

Chtěl bych Jihočeskému divadlu velmi poděkovat za nastudování her Archa naděje a Shakespeare v Hollywoodu. Z letošních novinek činohry rozhodně nejlepší hry. Dále bych rád poděkoval dvěma hercům z těchto představení - slečně Tereze Vítové a Jirkovi Untermullerovi. Duet slečny Vítové a pana Vykuse mne v hledišti rozbrečel (to se stalo naposledy u představení Advent) a Jirkův vtipný monolog v Shakespearovi a jeho zauvažování o "panu" Hitlerovi v Arše naděje mi ještě dlouho zůstanou v hlavě. Děkuji moc!
Martin Doucha

Zpívám, tedy jsem, 12. 5. 2016

Dobrý den, když mi v pondělí přišla do emailu pozvánka na poslední díl pořadu Zpívám tedy jsem v této divadelní sezóně s textem "velkolepé finále", vůbec jsem netušila, jak se tento text naplní do posledního písmene. Finále bylo opravdu velkolepé! Pěvecké výkony pana Průdka, Zuzany Benešové a Lukáše Randáka byly excelentní, jsou to opravdu profesionálové. Děkuji jim za nádherný zážitek. Velmi musím ale pochválit i slečnu Markétu Vejdovcovou, která každým dílem roste jak pěvecky, tak herecky. Včera byla opravdu perfektní. Jen tak dál! Panu Untermüllerovi děkuji za krásný výběr písní. Přeji tomuto pořadu mnoho úspěchů v další sezóně. Věřím, že si své věrné a nadšené diváky již našel.
Hanka

Shakespeare v Hollywoodu, 28. 4. 2016

Očima přísného divadelního kritika jsou tyhle Ludwigovy postmoderní námluvy s renesančním klasikem nepochybně záležitostí bez vyšších uměleckých ambic. Hře sice nechybí určitá míra sofistikovanosti – narážky na texty z různých Shakespearových her, tíživé téma umělecké nesvobody zprostředkované postavou Maxe Reinhardta nebo mixování reálných a imaginárních figur. Divák se nicméně může spolehlivě bavit i bez hlubších znalostí jak Shakespeara, tak detailů a jmen ze "zlaté éry Hollywoodu". Je to ale nutně na škodu kvalitě hry? Myslím, že v tomto případě ne – inscenace pro mě totiž bez problémů naplňuje kategorii oddychové komedie, která si zcela vědomě neklade vyšší cíle, ale zároveň neupadá do prvoplánové podbízivosti. "Atraktivní balení" hře zajišťují sevřená scéna nahrávající stylizaci do prostředí hollywoodských ateliérů, Fikejzova dobově padnoucí hudba a především (chtělo by se říct už tradičně) skvělé Kyptovy kostýmy. Oceňovat výkony herců znamená  pouštět se do vypisování telefonního seznamu, protože každý z nich dokázal své postavě "vybojovat" alespoň jeden úsměv vzbuzující výstup a zároveň se vyvarovat přílišného tlačení na pilu a přehrávání (snad tomuto riziku nepodlehnou ani při dalších reprízách). Jiří Untermüller jako obávaný Will Hays v průběhu děje velmi vyváženě přepíná výrazový projev mezi striktním a sarkastickým úředníkem a neodolatelně narcistním blouznivcem. Hlasově a vizuálně "čtyřjediný" Jan Dvořák suverénně zvládá nejen "chodící klišé" Jacka Warnera, ale i tři jeho bratry, jejichž telefonické rozmluvy mají patřičnou šťávu. René Šmotek, jehož postava má jako jediná i hlubší tragický nádech, úspornými gesty a lehkým akcentem sympaticky vykresluje Reinhardta jako skeptického, humorem vyzbrojeného Evropana uprostřed hollywoodské povrchnosti. Nastavenou retro-stylizaci hry dokonale ctí a výrazově naplňuje trio dámských postav: Olivie v křehce přirozeném podání Terezy Vítů, "vzorová" naivka Dany Verzichové i novinářka Jaroslavy Červenkové přesvědčivě zprostředkovávající nablýskanost i rutinu "velkého světa" filmu. Jednoznačnými králi představení jsou nicméně představitelé ústřední, perfektně sehrané dvojice. Viktor Limr si jako Oberon pohrává s tónem hlasu při každé své replice a jeho přesně dávkovaná ironie, gesta a smysl pro timing jsou naprosto vynikající. Tomáš Havlínek má energii a uvolněnost, které k postavě Puka nezbytně patří, a znovu prokazuje jednoznačný a přirozený komediální talent, který by mohl do budoucna s přehledem zužitkovat i v "opravdovém" Shakespearovi. Je zkrátka fajn vidět soubor činohry zas jednou v sehrané formě a v kusu, který by si snad mohl získat dlouhodobější zájem diváků. Díky za to.
Michal

Zpívám, tedy jsem, 23. 3. 2016

Chtěl bych poděkovat za milý večer Zpívám, tedy jsem, byli jsme velmi potěšeni a odcházeli z divadla s příjemnou náladou. Moc zábavný program, skvělé výkony, pan Jan Kaštovský a slečna Markéta Vejdovcová mě dojali krásnou společnou písní, dva velké hlasy, které je třeba vyzdvihnout. Děkuji i všem ostatním a především panu Jiřímu Untermüllerovi, který svým humorem, zpěvem a herectvím vše dovedl k dokonalosti. Těšíme se zase příště. Každému  doporučujeme.
R. a M . Přibylovi

Zpívám, tedy jsem, 23. 3. 2016

Dobrý den, chtěla jsem moc poděkovat za včerejší opravdu milý pořad Zpívám tedy jsem. Moc se mi líbil - hlavně pro svoji pohodovou atmosféru. Bylo fajn vidět známé herce zase trochu jinak. Pro mě jednoznačně milé překvapení, takže mohu všem vřele doporučit. Nemohu nepochválit krásné pěvecké výkony všech hostů a krásné moderování a hudební nadání pana Jiřího Untermüllera.
Hanka

V jámě lvové, 8. 1. 2015

Včera jsme shlédli představení V jámě lvové a musím jen doporučit. Vynikající herecké výkony všech herců. Pominu-li pana Kubce (obdivuji, jak dokáže vyjádřit jen výrazem tváře své vnitřní pocity), pak mě nejvíc uchvátila Lenka Krčková, v jejímž podání jsem skutečně viděla přesnou "válečnou herečku", vynikající byl i pan Untermüller, jehož ředitel divadla byl naprosto přirozený (chvilkami jsem měla pocit, že se dívám na film Škola základ života). Nechápu, jak mohl někomu vadit začátek představení, byl skvěle zahraný a naopak si myslím, že je potřeba si stále připomínat tuhle dobu tak, jak byla. Takže jen tak dál a více takových představení.  
Jarka Dohnalová

V jámě lvové, 18. 11. 2014

Můžu říci jen dokonalost sama. je to nejlepší představení souboru Jihočeského divadla, na kterém jsem byla. Ráda  pro divadlo udělám to, že kudy budu chodit, tudy budu chválit a posílat na toto představení. Jsem nadšená z nového obsazení divadla. Naprosto dokonalý a nepřehlédnutelný  Lukáš Pečenka, samozřejmě perfektní herecké výkony pana Kubce, Untermüllera a v neposlední řadě i pan Skála. Myslím si, že divadlo správně vyhodnotilo, že po panu Veselém, který odešel, chybí muž, na kterého budou chodit mladé dívky i starší ženy z důvodu, že se na něj prostě hezky kouká. Myslím, že pan Skála je osobou, na kterého se nejen hezky kouká, ale plusem je i to, že dokonce umí hrát. Divadlo, tleskám nad výběrem hry i herců. Díky za luxusní zážitek.
Míša Č.

Vážení návštěvníci webových stránek Jihočeského divadla, upozorňujeme, že anonymní ohlasy a ohlasy obsahující vulgarismy nebudou na našich stránkách zveřejňovány!

Jméno a příjmení:

Kontakt:

Ohlas:

Kontrola proti robotům: Součet 718 + 5 je: