Dana Verzichová

herečka / Činohra
 

/ Repertoár - archiv

28. 2. 2025
20. 12. 2024
2. 11. 2024
1. 6. 2024
15. 12. 2023
21. 10. 2022
18. 2. 2022
8. 10. 2021
29. 9. 2021
24. 9. 2021
4. 7. 2021
19. 9. 2020
28. 11. 2019
25. 10. 2019
14. 12. 2018
6. 6. 2018
22. 12. 2016
11. 11. 2016
19. 2. 2016
11. 6. 2015
24. 4. 2015
6. 3. 2015
7. 3. 2014
7. 6. 2012
20. 4. 2012
24. 2. 2012
4. 11. 2011
9. 6. 2011
11. 3. 2011
24. 11. 2010
12. 11. 2010
4. 6. 2010
1. 4. 2010
12. 2. 2010
6. 5. 2009
6. 2. 2009
19. 12. 2008
10. 10. 2008
6. 6. 2008
25. 4. 2008
8. 2. 2008
1. 11. 2007
27. 4. 2007
23. 2. 2007
22. 12. 2006
27. 10. 2006
9. 10. 2006
9. 6. 2006
24. 3. 2006
25. 11. 2005
28. 10. 2005
17. 6. 2005
6. 5. 2005
25. 2. 2005
11. 2. 2005
5. 11. 2004
11. 6. 2004
30. 4. 2004
13. 2. 2004
7. 11. 2003
13. 6. 2003
2. 5. 2003
28. 2. 2003
21. 12. 2002
1. 11. 2002
Dana Verzichová / Z médií
Nože ve slepicích
Plakát k představení / fotografie Ivan Pinkava / Design Robert V. Novák
Budějcká drbna
24. 4. 2023
Divadelní noviny
15. 4. 2014
Informuji.cz
15. 4. 2014
Operaplus.cz
1. 4. 2014
Deník
19. 3. 2014
Deník
18. 7. 2013
Styl pro ženy
21. 5. 2013
Styl pro ženy
21. 5. 2013
Styl pro ženy
21. 5. 2013
Budějovický Samson
31. 1. 2013
Týdeník Budějovicko
30. 1. 2013
Super.cz
21.8.2014
MF dnes
8.12.2014
Budejckadrb-
na.cz
20. 12. 2018
Barbar
25. 9. 2018
Scéna.cz
13. 11. 2017
Deník
3. 8. 2017
Deník
3. 8. 2017
BUDLive
jaro 2017
BUDLive
jaro 2016
BUDLive
jaro 2016
Deník
7. 12. 2015
Deník
13.1.2015
MF dnes
30. 1. 2013
Deník
22. 1. 2013
Deník
22. 2. 2012
MF dnes
1. 2. 2012
Deník
31. 12. 2011
Magazín Dnes
24.3.2011
Deník
11.3.2011
Deník
20.12.2010
Sedmička
14.10.2010
Deník
1.12.2009
Ahoj Budějovice
Rozhovor s Danou Verzichovou
Deník
5. 3. 2012
Český rozhlas
recenze Silvie Vojíkové
Styl pro ženy
2. 10. 2012
Deník
28. 8. 2012
Deník
27. 7. 2012
Deník
27. 7. 2012
Deník
6. 6. 2012
MF dnes
6. 6. 2012
Zdraví
5/2012
Zdraví
5/2012
Sedmička
22. 3. 2012
Sedmička
22. 3. 2012

Narodila se v Praze 23. 8. 1977. Po gymnáziu studovala rok anglický jazyk a následně absolvovala první ročník na soukromé herecké škole u Mileny Steinmasslové. Odtud putovala na DAMU, kterou v oboru činoherní herectví v ročníku Ladislava Mrkvičky a Jaroslavy Tvrzníkové absolvovala v roce 2003. Během studia hostovala např. v Divadle pod Palmovkou, Národním divadle, Stavovském divadle a Divadle ABC.
Po absolutoriu nastoupila do svého prvního a zatím posledního angažmá v Jihočeském divadle v Českých Budějovicích, kde hraje od sezony 2002/03.V Českých Budějovicích měla možnost hrát mnoho krásných rolí, například Jenůfu v Její pastorkyni, Helenu v Mrzákovi inishmaanském, Mladou ženu v Nožích ve slepicích a mnoho dalších.
Její zkušenosti ale zahrnují i televizní tvorbu, objevila se v různých rolích v seriálech Ranč u zelené sedmy, Ordinace v růžové zahradě, Svatby v Benátkách a v dalších. Ráda moderuje společenské akce, nahrává rozhlasové reklamy a spolupracuje na různých projektech s Českým rozhlasem. Své zkušenosti se od roku 2014 snaží předat studentům operního herectví na konzervatoři v Českých Budějovicích.



Dana Verzichová / program
Pátek
27. 9. 2024
19:30 Perplex Studiová scéna Na Půdě Rezervovat
Středa
2. 10. 2024
19:00 Velká vodní loupež Divadlo venku Rezervovat
Čtvrtek
3. 10. 2024
19:00 Velká vodní loupež Divadlo venku
Pátek
4. 10. 2024
19:00 Café Groll Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Sobota
5. 10. 2024
19:00 Velká vodní loupež Divadlo venku
Středa
9. 10. 2024
19:00 Beckham Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Čtvrtek
10. 10. 2024
19:00 Velká vodní loupež Divadlo venku Rezervovat
Sobota
12. 10. 2024
19:30 Pořád jsem to já Studiová scéna Na Půdě Rezervovat
Sobota
19. 10. 2024
19:30 Perplex Studiová scéna Na Půdě Rezervovat
Pátek
1. 11. 2024
19:30 Perplex Studiová scéna Na Půdě Rezervovat
Sobota
2. 11. 2024
19:30 Manhattan Project Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Pondělí
4. 11. 2024
19:00 Manhattan Project Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Úterý
5. 11. 2024
19:00 Café Groll Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Pátek
8. 11. 2024
19:00 Beckham Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Sobota
9. 11. 2024
17:00 Pořád jsem to já Studiová scéna Na Půdě Rezervovat
Úterý
12. 11. 2024
19:00 Zavolejte Jeevese Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Středa
13. 11. 2024
19:00 Zavolejte Jeevese Budova Jihočeského divadla
Pátek
15. 11. 2024
10:00 Beckham Budova Jihočeského divadla
Školní
Pátek
15. 11. 2024
19:00 Beckham Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Pondělí
18. 11. 2024
19:00 Velká vodní loupež Divadlo venku
Úterý
19. 11. 2024
19:00 Velká vodní loupež Divadlo venku Rezervovat
Sobota
23. 11. 2024
19:00 Beckham Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Pondělí
25. 11. 2024
19:00 Café Groll Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Sobota
30. 11. 2024
19:00 Manhattan Project Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Pondělí
2. 12. 2024
19:00 Beckham Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Středa
4. 12. 2024
19:00 Café Groll Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Neděle
8. 12. 2024
16:00 Zavolejte Jeevese Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Čtvrtek
12. 12. 2024
19:00 Velká vodní loupež Divadlo venku Rezervovat
Středa
18. 12. 2024
19:30 Perplex Studiová scéna Na Půdě Rezervovat
Pátek
20. 12. 2024
19:30 Smolný pich aneb Pitomý porno Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Pondělí
30. 12. 2024
19:00 Smolný pich aneb Pitomý porno Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Úterý
31. 12. 2024
16:00 Smolný pich aneb Pitomý porno Budova Jihočeského divadla Rezervovat
Rozum a cit / Tomáš Drápela, Natália Drabiščáková, Tomáš Kobr, Eliška Brumovská, Dana Verzichová, Jiří Untermüller / foto Hynek Glos Velká vodní loupež / Pavel Oubram, David Krchňavý, Jakub Koudela, František Hnilička, Dana Verzichová, Daniela Bambasová, Jiří Untermüller / foto Hynek Glos Velká vodní loupež / Dana Verzichová / foto Hynek Glos Velká vodní loupež / Dana Verzichová, Eliška Brumovská / foto Hynek Glos Perplex / Jakub Koudela, Daniela Šišková, Dana Verzichová, Tomáš Kobr  / foto Alexandr Hudeček Události / Eliška Brumovská, Dan Kranich, Dana Verzichová / foto Rudy Kovář Rozum a cit / Natália Drabiščáková, Dana Verzichová, Jiří Untermüller / foto Hynek Glos Události / Eliška Brumovská, Dan Kranich, Dana Verzichová / Foto Rudy KovářDracula / Otáčivé hlediště Český Krumlov / Jan Kaštovský, Martin Dobíšek, Dana Verzichová / foto Hynek GlosUdálosti / Dan Kranich, Dana Verzichová / Foto Rudy KovářUdálosti / Marie Sawa, Eliška Brumovská, Dan Kranich, David Krchňavý, Dana Verzichová / Foto Rudy KovářUdálosti / Dana Verzichová, Eliška Brumovská, Marie Sawa, David Krchňavý, Dan Kranich / Foto Rudy KovářRobin Hood / Otáčivé hlediště Český Krumlov / Dana Verzichová, Ondřej Veselý, Petr Šporcl / foto Petr Neubert 2008Události / Dana Verzichová / Foto Rudy KovářŽeny Jindřicha VIII. / Petr Rychlý, Dana Verzichová, Tomáš Kobr / foto Petr ZikmundUdálosti / Dana Verzichová, Dan Kranich / Foto Rudy Kovář
Více...
Dana Verzichová / Z vašich ohlasů

Shakespeare v Hollywoodu, 31. 8. 2016

65% Režisérka hru inscenovala kdysi v DnV. Vstoupila tak podruhé do téže řeky a dle mého názoru se jedná o návrat vydařený. Hře, respektive nové inscenaci, napomohlo menší jeviště JD, v němž se vztahy mezi postavami i prožívané situace zintenzivněly, což přineslo i více humoru. Herecky mě oslovili R. Šmotek a T. Havlínek. Z inscenace překvapivě vystupují i dvě ženské postavy - Lydie v podání D. Verzichové, jež s citem pro míru ztvárnila prototyp přihlouplé subrety, a Louella Parsonsová, v níž J. Červenková vytvořila nepřehlédnutelnou osobnost jízlivé novinářky komentující společenské dění.
Jiří Landa, i-divadlo.cz

Shakespeare v Hollywoodu, 28. 4. 2016

Očima přísného divadelního kritika jsou tyhle Ludwigovy postmoderní námluvy s renesančním klasikem nepochybně záležitostí bez vyšších uměleckých ambic. Hře sice nechybí určitá míra sofistikovanosti – narážky na texty z různých Shakespearových her, tíživé téma umělecké nesvobody zprostředkované postavou Maxe Reinhardta nebo mixování reálných a imaginárních figur. Divák se nicméně může spolehlivě bavit i bez hlubších znalostí jak Shakespeara, tak detailů a jmen ze "zlaté éry Hollywoodu". Je to ale nutně na škodu kvalitě hry? Myslím, že v tomto případě ne – inscenace pro mě totiž bez problémů naplňuje kategorii oddychové komedie, která si zcela vědomě neklade vyšší cíle, ale zároveň neupadá do prvoplánové podbízivosti. "Atraktivní balení" hře zajišťují sevřená scéna nahrávající stylizaci do prostředí hollywoodských ateliérů, Fikejzova dobově padnoucí hudba a především (chtělo by se říct už tradičně) skvělé Kyptovy kostýmy. Oceňovat výkony herců znamená  pouštět se do vypisování telefonního seznamu, protože každý z nich dokázal své postavě "vybojovat" alespoň jeden úsměv vzbuzující výstup a zároveň se vyvarovat přílišného tlačení na pilu a přehrávání (snad tomuto riziku nepodlehnou ani při dalších reprízách). Jiří Untermüller jako obávaný Will Hays v průběhu děje velmi vyváženě přepíná výrazový projev mezi striktním a sarkastickým úředníkem a neodolatelně narcistním blouznivcem. Hlasově a vizuálně "čtyřjediný" Jan Dvořák suverénně zvládá nejen "chodící klišé" Jacka Warnera, ale i tři jeho bratry, jejichž telefonické rozmluvy mají patřičnou šťávu. René Šmotek, jehož postava má jako jediná i hlubší tragický nádech, úspornými gesty a lehkým akcentem sympaticky vykresluje Reinhardta jako skeptického, humorem vyzbrojeného Evropana uprostřed hollywoodské povrchnosti. Nastavenou retro-stylizaci hry dokonale ctí a výrazově naplňuje trio dámských postav: Olivie v křehce přirozeném podání Terezy Vítů, "vzorová" naivka Dany Verzichové i novinářka Jaroslavy Červenkové přesvědčivě zprostředkovávající nablýskanost i rutinu "velkého světa" filmu. Jednoznačnými králi představení jsou nicméně představitelé ústřední, perfektně sehrané dvojice. Viktor Limr si jako Oberon pohrává s tónem hlasu při každé své replice a jeho přesně dávkovaná ironie, gesta a smysl pro timing jsou naprosto vynikající. Tomáš Havlínek má energii a uvolněnost, které k postavě Puka nezbytně patří, a znovu prokazuje jednoznačný a přirozený komediální talent, který by mohl do budoucna s přehledem zužitkovat i v "opravdovém" Shakespearovi. Je zkrátka fajn vidět soubor činohry zas jednou v sehrané formě a v kusu, který by si snad mohl získat dlouhodobější zájem diváků. Díky za to.
Michal

Žena jako druh, 4. 11. 2015

Jsem nadšená! Skvělé představení, už dlouho jsem se tak upřímně nezasmála a nepobavila nad výkony herců. Dana Verzichová coby uštvaná a unavená matka od tří dětí byla naprosto dokonalá! Určitě doporučuji a půjdu se aspoň ještě jednou podívat..Díky
Jarka

Yerma , 22. 4. 2014

Ráda bych Vám poděkovala za silný zážitek: krásné představení YERMY F.G. Lorky. Málokdy dnes z jeviště u nás zazní poesie, hluboký, vášnivý text a dokonce v tak harmonické, přiléhavé, citlivé inscenaci. Vynikající režie, všichni hlavní představitelé, scéna, hudba, výborný počin je dát Yermě její alter ego. Krásné. Gratuluji.  
Anna H.

Yerma , 14. 4. 2014

Krásné představení, zdaleka nejen o touze po dítěti. Poetickou linku působivě zesiluje vynikající Marta Töpferová! Vkusné a současné.  
Hynek

Tramvaj do stanice Touha, 5. 3. 2012

I já musím tentokrát přispět do těchto ohlasů. Přimělo mě k tomu shlédnutí hry Tramvaj do stanice touha. Mé hodnocení by mohlo být krátké – skvělé, jedinečné. Hra mě dostala do neuvěřitelného rozpoložení. Prostě mě dostala. Ještě několik dní jsem o ní přemýšlel a nyní musím říct, že výkon paní Hlaváčkové byl jedinečný a nemohu souhlasit s názorem, že její výkon zastinovali jiní. Emotivní křik doplněný až chrapotem u Ondřeje Veselého není podle mě výrazem herecké kvality. Čímž nechci snižovat jeho výkon. Líbila se mi Dana Verzichová a Martin Hruška už dlouhodobě patří mezi hereckou elitu Jihočeského divadla. Ale musí mi všichni prominout, jedinečné hodnocení mám pro Věru Hlaváčkovou. Od prvního vstupu na jeviště mě donutila bedlivě sledovat její postavu. A vyplatilo se mi to. Tolik rozdílných výrazů a projevů ironie, zoufalství, lží, afektu, ale zároveň smutku i náznaků radosti, a to vše prostřednictvím relativně drobných rozdílů v pohledech, hlasu či pohybech – to bylo pro mě to, co mě uchvátilo. Žádná velká gesta a proklamace. Děkuji nejenom paní Hlaváčkové, ale i všem ostatním za úžasný zážitek. Doporučuji všem tuto hru navštívit, ale také jim doporučuji od samotného začátku pozorně sledovat nejen děj, ale i text.
Milan Hrdlička

Tramvaj do stanice Touha, 27. 2. 2012

Tramvaj je krásná hra, ale musím říct, že paní Hlaváčková nevyužila svůj part beze zbytku. Chvílemi to byla nuda. Vynikající byl O. Veselý i D. Verzichová. A také M. Hruška. Ale hlavní role za nimi zaostávala.
Milena Suchánková

Ženy Jindřicha VIII. aneb Chudák král(em), 5. 9. 2011

Jana Seymourová úplně nejvíc! Viděno včera. Poprosím přítelkyni, ať tak taky chodí. Paráda, díky za skvělou zábavu.
Míra Wolker

Bůh masakru, 12. 3. 2010

Dobrý den, chtěli bychom Vám vyjádřit upřímné DÍKY za včerejší moc příjemně strávený večer ve Vašem divadle :)  Hra se nám nadmíru líbila :)  Takto jsme se už dlouho nepobavili :)  Doporučujeme všem opakované shlédnutí - už jsme si objednali lístky na další termín ;)  a těšíme se na opětovně skvělé výkony Lenky, Dany, Martina i Ondřeje. Ještě jednou DÍKY!
Betty a Lukáš

Den otevřených dveří v Jihočeském divadle, 17. 9. 2009

Díky Daně V. za příjemnou společnost při Dni otevřených dveří v JD. 
David

Robin Hood, 15. 7. 2008

Červenec 2008, Český Krumlov, představení Robin Hood. Můj letošní nejlepší kulturní zážitek, děkuji všem za realizaci a počasí, že ten večer vyšlo. Potlesk byl nekonečný, ale zasloužený.Velký dík Daně Verzichové, jsem její velká fanynka a přeji jí, ať o ní v budoucnu slyšíme víc a víc. Celému Jihočeskému divadlu přeji krásné léto a mnoho úspěchů. Hana Trojanová s rodinou
Hana Trojanová

Pýcha a předsudek, 5. 5. 2008

Musím se přidat k ohlasům. Slečná Verzichová je výtečná herečka, která zkrátka nedostala v představení PaP prostor, aby se ukázala. V Nožích ve slepicích předvedla výkon hodný obdivu. Divadlo mám rád a všem hercům velmi fandím. Soubor se obohatil o zajímavé tváře a opustili jej ti slabší, což velmi oceňuji a beru jako vstřícný krok vůči nám divákům. Co se PaP týče, je to skutečně nepovedená hra a to snad po všech stránkách. Kýč jak bič, řekl bych. Někteří herci vysloveně utrpěli režií, tedy doufám že tomu tak je, jinak si nedovedu vysvětlit hrůzný výkon paní Šimonové, Branné a tak dále. Předesílám, že je mám jinak velmi rád. Moc držím palce - poperte se s tím a zkuste nám dát něco lepšího k vidění. V úctě Marek Trojan
Marek Trojan

Nože ve slepicích, 12. 2. 2008

Dobrý večer, posílám velké díky za dnešní zážitek v podobě \"Nožů ve slepicích\" . Po přečtení víkendových novinových článků jsem byla na představení velmi zvědavá a mé očekávání naplnil dnešní večer více než vrchovatě. Nechtěla bych znít jako divadelní kritik, ale těžko se mi hledají dostatečně civilní slova pro alespoň pro mě fascinující text a jeho navýsost citlivé ztvárnění. Klobouk dolu před herectvím slečny Verzichové. I když  mě se dotknul ještě více  výkon pana Kupky, děkuji za něj. A malá osobní radost z pana Veselého, který z mého pohledu popřel konečně sám sebe a začal skutečně hrát. A je to už druhé představení, kdy jsem konstatovala, že mu to jde :-) Ještě  jednou děkuji za mimořádný zážitek. Kateřina Cempírková
Kateřina Cempírková

Babička, 8. 7. 2005

Díky za Babičku. Mé manželce i mě se velmi líbila. Velmi chválím nasazení herců, obzvláště pak mladých Dany Verzichové, Pavla Oubrama a Tomáše Drápely. Dobrý byl i "Sultán" a "Tyrl". :)
Petr Vaněk

Vážení návštěvníci webových stránek Jihočeského divadla, upozorňujeme, že anonymní ohlasy a ohlasy obsahující vulgarismy nebudou na našich stránkách zveřejňovány!

Jméno a příjmení:

Kontakt:

Ohlas:

Kontrola proti robotům: Součet 5 + 782 je: